Jobbar för ett mål och en inre dröm

Tuff dag på posten. Vi var två mann kort så det blev en rejäl extra runda och jag kan vara rätt ärlig med att säga att jag var rätt slut efter att ha sprungit milen igår med pappa. Jag sprang under 50 min så jag var ändå rätt nöjd måste jag säga :) Idag tar jag mig en vilodag och chillar hos mamma som en kompensation ;)

Jag och Malin var en sväng till Bålsta igår och sa hejdå till Natta som drar till Usa imorgon. Så nu kan man väl säga att sommaren officiellt är slut? Alla börjar åka hem eller ja? vad man nu kallar hem. Vi åt ost och kex, snackade och skrattade ååh vad jag kommer sakna dem <3. Men det har blivit till en vana nu att vi säger hejdå vid sommarens slut såhär tredje året i rad.

10 dagar kvar i Stockholm sen åker jag norrut. Jag tror verkligen på den här hösten!


Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0