Kräftigt värre!

Ja herre vilken kväll det var igår. Den innehöll det mesta kan jag tala om. Mest gläde men även annat..

Kräftskivan var verkligen superlyckad. Vi var runt 10 pers hemma hos Lindas kusin. Mycket trevligt, sen drog vi ut på Umparii och dansade lite där sen sprang jag och Victor över till Sverige och fortsatte festen. Som tur var mötte jag upp Sippe och Robban så min hemfärd och sovplats var säkrad. Ännu mera dans innan baren stängde och så blev det en sväng till Max, kvällen slutade på tom mage för min del. Slängde mig på soffan med partykläderna på. Kom inte upp förrän halv två idag. Har nog aldrig hänt förut. Nu mår jag bättre ska hjälpa Elli och måla...eller aa jag är DJ och hon målar kanske ;)

Här var vi igår.




PussTja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0