Många björnar i skogen men inte i korridoren

När jag stod och lagade mat i korridorens kök igår så kommer den nya killen in och äter samtidigt. Vi började snacka och han hade inga planer för kvällen så jag bjöd med honom till Marias förfest. Jag var helt säker på att hans namn var Björn, jag vet inte varför men jag messade Maria och frågade om den nya björnen i korren fick komma med, vilket inte var några problem. Jenny kommer förbi och plockar upp oss och när de hälsar säger han att han heter Tobias! Jenny kollar konstigt på mig men låtsas som ingenting. Väl framme hos Maria så hälsar han på henne,  även den här gången presenterar han sig som Tobias. Maria kollar frågade typ "Vart är Björn?"!! haha dog av skratt! Jag tror till och med att jag sa Björn till han! PINSAMT! :D

Han fick en kul kväll iaf och förljde med resten av gänget till TC medan jag gick hem och sov för nu står spinning på schemat :)


PussTjaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0