Mina kära Lulevänner

Hej Hej Hallå dagboken!

Igår landade jag i fina Luleå. Jag har hunnit träffa Victor, Jossan, Elin, Tea och Olle. Vi hade tacokväll hos Jossan och sen fortsatt mys hos Olle och Tea. Det var sjukt kul att träffa alla och Elin bjöd såklart på många skratt. Elins Henke hade kommenterat mitt och Elins telefonsamtal efter vi lagt på och sagt "Jasså det är så det låter när två dampbarn pratar med varandra i telefon" hahaha klockrent! :)

Idag har jag hunnit äta lunch med en egentligen väldigt upptagen Elin på skolan, fikat med Madde i stan och sen även hunnit träffa Tea. Superfint väder har Luleå bjudit på idag och jag har äntligen köpt ett skärp till mina alldeles för stora chinos och två par nya örhängen.

Nu ligger jag och Victor och degar i Elins rum. Ska dra till Ica och köpa en sallad snart tror jag.


Pusstjaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0