snabb och snäll...tyvärr

Någonting jag avskyr med arbete är all denna orättvisa. Jag börjar halv sju och har bland de största distrikten på posten just nu. Jag gillar inte att dra ut på delningen så jag skyndar på rätt bra för att sen ta min lunch. Idag när jag kom in på lunch satt det två kollegor i lunchrummet. Dem var lagom avis för att jag var klar med min utdelning och inte dem. Så då börjar en av dem hinta till chefen att "Clara kan ju gå extra så kan jag hjälpa till med annat här inne". ¨Dumma mig som inte kan säga nej säger lite osäker okej. Hon som ville bli av med sin utdelning hade knappt delat något alls idag då hon mest kör till företag. Hon hade haft all tid i världen att dela ut de jag fick ta exta.

ASSÅ JAG VART SÅ ARG PÅ HENNES NONCHALANTA STIL! VARFÖR SKA MAN STRAFFAS FÖR ATT MAN ÄR SNABB! DESSUTOM VET JAG ATT dEN LATA MÄNNISKAN ALDRIG NÅGONSIN SKULLE STÄLLA UPP PÅ MIG!

Som sagt 2 dagar kvar!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0