Tidsfördriv

Låt du hörde: Glasvegas-Take my hand
Film du såg: Forest Gump
Mat du åt: Yoghurt och banan
Kram: Mimmi
Resan: Norrköping, typ.
Dröm: Tror jaf drömde att Simon kom till Sthlm haha
Person du träffade: Måste ha varit mina kära kollegor på posten
person du pratade i telefon med: En kille som trodde jag var någon annan ;P

Gången du var utomhus: Nyss när jag var ute å sprang.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 2 veckor sen kanske


Allmänt

Ska bli roligt: att komma upp till happis och att börja skolan igen.
Sparar till: överlevnad ;P
Önskar att jag var bättre på: att vara tyst ibland
Hur mycket shoppar du för i månaden: oj beror på tillgångarna
Någon/några du saknar: Vännerna i Umeå, Linda, Nivas, moster och olle på Gotland
Vad har du gjort idag: Jobbat och tränat vid Ängsjö
Hur tidigt stiger du upp: 05.45 nu när jag jobbar
Vad ska du göra ikväll: vet inte riktigt, hoppas på ngt trevligt
Bästa saken som hände förra sommaren: Typ kanske Gotland med Joel.
Längd: 1,68
Skostorlek: 38

Senast utlästa bok: En dag
Något jag ville bli när jag var liten: Barnmamma haha
Hur många har du varit kär i: oj 123456, fast bara en på riktigt tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0