VicCla

Jag hänger på facbook och Victor pluggar matte  och suckar högt!

Jag: Victor ska vi se film snart?
Vic: Hmmf mja men nää fan hatar den här boken!
Jag: Okej, är du suris nu?
Vic: Ja men hör här: Vad blir talet E och talet A är upphöjt ur potensen X som är av E en bokstav av talet X upphöjt till 3 av potensens förhöjda värde av E som i sin tur är delat med sig själv tre gånger så mycket av talet A ur Z?
Jag: HeHE och det frågar du mig som knappt klarade matte B på gymnasienivå? ;D
Vic: ah den här boken är störd!

2 min senare...

Vic: Vad vill du se för film då Clara?



Happychicka på den, filmkväll sista kvällen i Lule med min bästa Victor!


Vic och jag för 2 år sen. Snabba tider!


Bjussar på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0