Hälsningar från Vasavägen

Att äntligen få vara hemma i Jakan känns underbart. Idag har jag bara gjort saker som är roliga. Jag och pappa har julbakat halva dagen. Det blev knäck, chokladkola, franska pepparkakor, mjuk pepparkaka och Mozartkulor. Så nu är jag så redo som man kan bli inför julen! Jag mötte sen upp Malin, Natta och Emma för en fika på Waynes. Det var sjukt kul att träffa dessa tjejer igen efter ännu ett halv ifrån varandra.

Ikväll har jag och Lina myst med provsmak från julbordet som skinka, lax och julöl. Sen kom Max och Bella förbi. Mycket trevlig kväll!

Imorgon blir det jobb på posten men jag är faktiskt inte bitter. Det ska nästan bli lite kul att få langa ut julkort.. Julstämmning om inte annat :) På kvällen blir det minijulafton hos familjen Lundberg!

Jag ser verkligen framemot mina 2 veckor hemma i Sthlm :) PUss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0