Julafton i Studentbubblan

Idag är det julafton i studentbubblan. Vi ska äta julbord hos Maria och sen köra en sista utgång på Corona för det här året. Snart har vi kännt varanndra i ett år och trots mina felval av studier så ångrar jag ingenting för då hade jag ju aldrig haft chansen att få träffa på  alla dessa underbara människor. Alla är supertaggade inför kvällen inte minst Maryluskan själv som gjort jansson och skinka till kvart i fyra imorse ;).

Känner mig lite yr, vet inte vad det kan bero på...Hoppas det släpper för dubbelfylla på julafton tror inte jag är någon hit!

Bjussar på en gammal julbild från gammla gängets julfest då jag och Mallan visade upp vår dans till "jag såg mamma kyssa tomten" ;) Typ 2006?






Hey Ho LET´S GO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0