MARY IS IN DA HOUSE!

Hej hej hallå!
Dags för mig, maryluskan herself, att göra ett gästinlägg här i Clars blogg.
Just nu befinner vi, radarparet, oss i metropolen ÅRE. När jag tänker Åre, så tänker jag stek, glid, after-ski, snowboard-hunkar etc. Verkligheten har tyvärr inte uppfyllt mina förväntningar. Än. Så Åre, u got 5 days left to prove it!
Har ju hört att planking har varit en trend under året 2011. Vi tog deta hela till en ny och maximal nivå - och tolkade det på vårat eget sätt under våran färd från kära Umeå till dessa fjälltoppar inåt landet. Att åka tvärs över landet utan punga ut en krona tycker jag sannerligen är ganska gött. Visserligen berodde inte detta på att vi hade glömt plånkan @ home. Skyller endast på ouppmärksamma konduktörer. Men för oss, inte allt för täta studenter så tackar vi och tar emot. Men två vilsna själar på ett tåg till innerlandets vildmarker så kan man inte förvänta sig sig ett totalt flow - hela vägen, såklart. Att av misstag hoppa av tåget 2 stationer för tidigt kallas nog tvärr för orutin. Där stod vi, lämnade till ödets öde. Efter nogrannt övervägande om vi skulle stoppa upp tummen i vädret letandes efter någon vänlig själ bakom ratt efter motorvägen eller haffa någon lastbilschaffis på en närliggande mack så slutade det med att vi ringde en taxi (Sa jag fattiga studenter tidigare? Nejdå).
Nu har vi i alla fulla fall installerat oss på ett hemtrevligt vandrarhem. Det ser ut som att det blir jag, Clara och 20 ponnyhästar tillhörande gården vi bor på denna vecka - Exciting!  Livin' on the edge. Men vi gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0