TC, skinkost och bra people!

I fredags kom jag hem från Åre men när jag  kom hem kändes ingenting som jag hoppats på.  Som tur var så har jag helt underbara vänner här i Umeå som tog med mig ut på en shoppingrunda och kvällen ble lyckad med utgång på TC . Det var en kul kväll som blev hårdare än tänkt. Jag och Sofie hade lovat varandra att vi skulle dela på en vinflaska och att vi skulle gå hemma i tid så vi skulle kunna träna dagen efter. Så blev inte fallet..Efter dans och mer intag än tänkt så åkte jag, Linnéa och Sofie hem till en nykter Fredrik. Vi slog på en film och det slutade med att jag och Linnéa däckade som två strandade sälar i Fredriks säng och Fredrik själv låg halvskönt i sin lite för lilla soffa för hans långa kropp. Kvart i 4 vaknar jag av ett ryck och inser att vi sovit bort hela filmen så vi börjar knalla hemmåt mot fysikgränd. Det blev knäckemackor med skinost och en massa skitsnack så klockan hann bli kvart i sex på morgonen ;)



Det blev en kul helg trots lite halvtaskigt utgångsläge!  :)




//Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0