Umeå-Östersund-Åre

Packat väskan. Imorgon drar jag och Maria till Åre för en veckas praktik. Det ska bli spännande och framförallt skönt att få komma bort lite från bubblan. Vi ska ta vägen förbi Östersund och det kommer bli lite nostalgi. Får se hur mycket jag kommer känna igen mig. För er som inte visste det så är jag född i Östersund men har inte varit där på herrans många år. Ska bli kul. :)

Annars så har det varit en lugn helg hittils. Igår var vi på Epp på Villan där det var Stand up, sen drog vi till Malin och bastatde och bakade pizza. Sen blev det idolmys för hela slanten! Idag har jag och Linnéa varit på Zumba och sen var vi ett gäng på julmarknaden på Gammlia. Vi kämpar allt vi har för att få lite julkänsla för ingen snö har ännu synts till. Slutar inte att hoppas på en vit jul!


Ikväll blir det lugnt. Vet inte vad jag ska ta för mig riktigt. One tree hill och en godispåse kanske.



Puss puss!

Claran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0