Vad hände?

 "Clara vart är du?"
 "Jag ligger i din säng och äter prinskorv"

En bakisdag som mest inneburit frågan "Vad hände igår?" En av oss däckade innan vi ens tagit oss till Corona och spyr i en kastrull, en annan hade en känslosam kväll som mest innebar tårar så fort någon sa ngt, en annan var arg som ett bi för att hon inte fick spela sin låt på gitarr, en annan fick för sig att äta uvfärgen som Corona delade ut och det hela resulterade i uvfärgad avföring, en annan går och spyr mitt i bakismyset, en annan vaknar upp lika grön som Grinchen, en annan såg det positva och tänkte att "jag har ju iaf plånboken med mig hem", en annan vart så eftertraktad så han gick hem. KAOS!


Idag skrattar vi mest åt oss sjäva. VAD HÄNDE?








Puss // Clarylou

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahah jag dööör

2011-12-19 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0