vad ska det bli av mig?

Jag har fan problem. Så fort jag tycker livet är lite trist så kan jag inte se det roliga i något jag gör. Jag vill göra allt som alla andra gör samtidigt som jag har känslan av att jag själv står still. Jag får ett tunnelseende och inbillar mig att jag har världens tråkigaste liv. Låter helt sjukt egoistiskt när jag vet hur hemska liv andra människor faktiskt lever. Jag borde inte klaga men jag har ångest och ångesten ligger i alla beslut. Även fast jag vet att jag inte kan ta några beslut i nuläget så har jag en krypande rädsla för "vad fan ska det bli av mig?!"


Ångest-lördag!

Imorgon drar jag till Åre och har praktik i ett yrke som jag inte ens vill jobba med. Jag ska spela teater i en vecka med andra ord. Har övat in några fina fraser som jag ska dra för min handledare. Känns sådär...

Ska fortsätta öva!

Godnatt // Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0