En hälsning från Umeå till Gotland

Det var längesen vi sågs och hördes av men du kommer alltid att vara min förevigt bästa moster. Jag har så många minnen från när jag var liten. Du var min stora idol. Jag rökte kritor när du rökte cigaretter, du köpte Spice girls bilder fastän mamma sagt nej, vi åt chokladpudding och du fick mig alltid att skratta så jag kiknade. Du har alltid funnits där för mig och du är fortfarande min starka moster som vi sa när vi var små. Synd att vi ses så sällan! Blev glad när jag såg ett missat samtal från dig igår kväll.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är då för go min kära clara!

Jobbar på det där med den "starka" biten... Har kommit i gång med lite träning igen men du får väl släpa ut din gamla moster på en springrunda när du kommer till Gotland! Kramar en masse!

2011-02-22 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0