Full rulle!!

Studentlivet i Umeå är hektiskt. Idag har jag först pluggat på morgonen inför morgondagens föreläsning, varit i skolan, varit på styrelsemöte med FSA-stud (förbundet sveriges arbetsterapeuter), haft ytterligare en lektion, fikat i Lindellhallen med Ida, Maria och Salu, skyndat mig hem och hjälpt Alban att flytta sina saker till sitt egna studentrum, hälsat på Sofie i sitt nya bo, varit på handbollsträning och skickat intevjufrågor till en 65-åring! Shit nu är jag slut och uppe i varv på samma gång. Vet inte alls hur jag ska kunna somna.. Men måste måste måste för imorgon ska vi lyssna på Fisher, hjärnan bakom boken som vi läser just nu.


Full rulle på studentlivet! Jag gillar det men är lite orolig för eximinationerna nästa vecka!!

Heja mig!!!

Godnatt med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0