Hej Söndag!

I fredags var det sista nollningsfesten innan sittningen. Sporttema stod på schemat, jag och Teresia var utklädda till hurtiga gympatanter med glittriga hårband. Riktigt snygga var vi! Dock hittar jag inte sladden till  mobilen nu så kan inte ladda upp bilderna på hur vi såg ut. Så det får bli ett senare projekt. Vi var på Origo som var helt okej. Billigt i baren och bra med dans. Efter allt partajande körde vi en favorit i repris hemma hos mig, jag och Teresia med ett skrovmål från Baloogrillen :) KUL KVÄLL!

Igår var jag och Sofie på Östa Ersboda och shoppade på Rusta och Jysk och efter det var vi tvugna att ta taxi hem för vi hade så mycket grejer. Jag köpte bland annat en spegel, överklast, lampa, matta och lite annat. Nu börjar mitt rum se lite trevligare ut. PÅ kvällen var vi på middag hos Jenny som precis flyttat till Berghem. Jättetrevligt men jag och Sofie var så trötta och gick hem rätt tidigt medans dom andra festade vidare. Vi givk hem till mig och åt godis och kollade OC.

Nu är jag utvilad och ska springa iväg på ett Bodypumppass :)

Ha det bra!


Claer! (nya skeknamnet efter helgen haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0