Tavelsjö

Hemma på fysikgränd efter fyra intensiva dagar i Tavelsjö med klassen. Tavelsjö ligger ca 3 mil utanför Umeå. Det är som en kursgård typ. Veckan gick mycket ut på att vi i klassen skulle lära känna varandra bättre, men även att plugga och laga mat i grupp. En spännande, lärorik och kul vecka men nu är man trött. Det är rätt påfrestande att leva så tätt inpå varandra och jag har nog inte ätit såhär mycket mat sen jag flyttade upp hit. Det har varit kul att få lära känna alla i klassen lite bättre. Gillar verkligen min klass! Min nya kamera gick sönder efter första dagen!!! Så bilderna kommer upp från första dagen när jag varit på Elgiganten och fått en ny.

Jag och Sofie fick lite träningsnojja när vi kom hem så vi stack till IKSU på ett fyspass och sen en sallad på ICA! Nu ska jag lära mig att koppla av och läsa en bok... Sofie tror jag har kocentrationsdamp hehe måste motbevisa det nu :) Ledig imorgon och det ska bli så skönt!

Jag har det bra!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter ju kanon! Tänk om jag hade tid att koppla av sådär :)

2011-02-17 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0