The place to be

Seminariumet är över och vi gjorde det bra igår! Nu känns det värt att ta helg!
Igår invigde vi Omega vid ÅC, en vecka före alla andra för det var bara vi och två läkarstudenter där :) Sen drog vi till Origo men det var jättelite folk så det blev Corona och det var kul! Corona är på plus igen. Efterfest hos Bäckman men 25% av oss somnade så jag och Maria promenerade hem till Fysikgränd och åt pizza och lyssnade på "Kärlek vid sista ögonkastet", sen somnade vi gott.

Nu ska jag snart iväg och klippa mig hos Anna i klassen. Får se om jag klipper lugg.. VÅGA ELLER INTE! Det är frågan :D



Basgruppen + jag :)

Innan rollspelet

Teresia :)

Maria och jag

Jag och Sofie på Corona

AT tjejer på Omega! :)


Solen skiner i Umeå!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0