Luleå, prakitiK!

Helgen har varit fest! Jag har varit i Luleå och hälsat på Elin och CO, hunnit shoppa på stan med Elin B också :) Riktigt bra helg! Låter bilderna tala för sig :)


Fredagkväll på max !


Tealaijnen


Tossan och Tea


Soffhäng


Syskonen Dahlgren


Me and Elin!


fest!


Hemgång


Bakismat ja!








Första dagen på praktiken på Cancercentrum har varit lärorik. Jag har fått en jättebra handledare som verkligen vill lära och jag tackar och tar emot. Jag har fått vara med om två patientbesök som varit intressanta och givande. Idag har jag lyckats få en klarare bild av vad jag kommer arbeta med i framtiden. Nu ser jag fram emot resten av veckan :)


Hejpaaa!



Kommentarer
Postat av: Gunnarlinda

Very nice site!

2012-07-13 @ 14:01:00
URL: http://gunnarlinda.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0