Clara<3Studentlivet

Första skolveckan är avklarad. Shit vad kul livet är som student! Jag har hunnit med så mycket den här veckan. Kan börja med att säga att min klass är jättemysig. Bara en massa trevliga typer och lärarna verkar jättebra. Våra faddrar är också supertrevliga och de har fixat fest, lekar och runtvandringar för oss. Skolan och studierna har dragit igång på riktigt redan. Idag hade vi vårt första riktiga seminarium vilket var lite smånervöst men det gick bra. Efter skolan åkte vi in till stan några tejer och letade rätt på barnkläder som ska passa morgondagens tema "barn". Vi ska ut på Corona eller köttmarknaden som det även kallas. Spännande!

Ikväll drog jag och Sofie från Norrköping hem till Kalix-Maria och umgicks lite. Supertrevligt! Jag och Sofie hade egentligen tänkt dra på en korridorsfest men vi struntade i det och drog hem till mig och käkade godis och snackade om livet i allmänhet. Galet kul att träffa nya människor. :) Jag är supertaggad inför imogon då vi först ska på rundvandring i stan med faddrarna och sen fest med förfest hos Cissi eller Maria. KULKULKUL!


Jag älskar studentlivet!

Träningen med Sandvik igår gick bra. Dom var duktigare än jag väntat mig hehe men det var kul! :)


Nu ska jag sova!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: synd att du inte är hemma då :( vart dansar Lina? :D hoppas du har det kul i Umeå ^^ puss<3

2011-01-22 @ 11:36:42
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0