Corona

Sjukt kul kväll!!!
Har precis kommit hem från en stört kul utekväll med klassen och våra faddrar. Vi började dagen med att ha tävlingar på stan så vi har sjungt på torget inför alla och tagit kort med alla möjliga människor och sjungt lite till. Sen träffades jag, Cissi och Teresia hemma hos Cissi och käkade pizza och fixade outfiten inför kvällen som var barntema. Jag hade babybkå tajts och ett nattlinne med färgglada bakelser på och toffsar och massa färgglada hårspännen i håret haha riktigt snyggt! Vi var på förfest med restan av klassen på Carshem för att sen dra till Corona som var sjukt kul! Har nog aldrig dansat så mycket som ikväll! Längtar redan till nästa helg! Imorgon blir det rätt chill! Borde dra på handbollsträning men får se hur man mår. :)

JAG ÄLSKAR STUDENTLIVET!

På vägen hem från Corona tog jag sällskap med Fredrik från klassen och sen mötte jag några trevliga Ceivilekonomer på vägen somo trodde jag var från allt annat än Stockholm! Herreguud! Jag måste få tillbaka min diakekt! NU!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0