One week woop woop

Om exakt en vecka är jag i Umeå i mitt studentrum. Säkerligen pissnervös inför uppropsdagen och jag lär känna mig vilsen som bara den. Som tur är så har jag ju en ännu mer vilsen göteborgare med mig. Äsch det hrä ska bli sjukt kul! Jag ser verkigen fram emot det trots att det känns jobbigt att lämna Jakan, familjen, vännerna, laget, det kravlösa jobbet och storstan. Jag behöver komma iväg och det är  nog rätt tid att dra nu :).

Igår hade jag en jättebra kväll. Först förfest hos Elli och Storre i Bro och sen tog vi taxi till MP. Mycket dans, smirnoff och trevliga typer. Fick sällskap hem eller vi tog sällskap.. ja  eller så var det :) Avslutade min sista helg i Stockholm med flaggan i topp, precis såhär vill jag minnas det!

Dagen har spenderats i soffan. Rätt chill!

Veckan är full av aktivitet. Träning, match, packning, umgås, fixa bilen och fixa lite kurslitteratur och så :)

I feel good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0