Skidåkning och separationsångest

Skidåkningen idag gick väl hmm jaa sådär.. :P Kan ju inte påstå att jag är någon stjärna i spåret precis..Men tog mig runt 4,6km så lite träningsvärk hoppas jag på imorgon. Roligaste var när jag kommer åkandes i spåret så är det en pappa som är ute med sin sjuåriga dotter och åker och det var tvåspårigt och pappan hoppar över till dotterns spår så jag kunde åka förbi. Jag hann ju bli lite nervös för jag kände lite press att åka om fort så jag ökade på lite i uppförsbacken och tror ni inte att jag ramlar? Jo mitt framför sjuåringen haha så jag skrattade lite och sa "ojsan nämen nu ramlade jag hehe" Men istället för att pappan skrattade med så säger han stenseriöst till sin 7åriga dotter i Lila overall "Tänk positivt, fortsätt fäst blicken uppåt"! hahah jag dog lite av skratt inombords och fortsatte glida på i spåret ;D

Jag och Sabina har hunnit färga varandras hår idag och såhade vi handbollsträning på kvällen. Ååh vad jag kommer sakna laget, jocke, träningarna, matcherna.. Blää vill typ gråta lite. Sista matchen på lördag mot Spånga sen så är det utgång på MP. Min sista partyhelg innnan jag åker. Ska göra den till den bästa :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Teodoreli

Great .Now i can say thank you!

2011-09-28 @ 10:11:06
URL: http://teodoreli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0