U.M.E.Å

Alban är på internat så jag är ensam hemma. Jag har precis lagat mat i vårt äckliga kök soom faktiskt börjar bli lite trevligare, iaf när efter jag har varit där.. synd att det är kaos igen när man ska dit nästa gång! Den enda tjej som bodde i den här korridoren förutom jag då har flyttat. Hoppas nästa person är en ordningsam tjej som vill ha lite ordning. Jag snackade med en kille i korren idag om att vi borde ha en städdag så vi får det fräscht men det lät inte riktigt som jag fick med mig honom... Han sa bara att det kan man ta efter sommaren för då brukar det vara äckligt. Jag tänkte VAD FAN ÄR DET HÄR? FRÄSCHT? :O

I skolan har vi blivit indelade i basgrupper och jag känner på mig att vår grupp kommer fungera jättebra. Det känns kul! Nu ska vi börja läsa en bok på engelska om människan i aktivitet. :)

Jag ska på en powerwalk med KalixMaria från klassen. :) trevligt trevligt!



Mitt rum och min sovplats eftersom att jag är så snäll och låter Alban sova i sängen :)


På promenad mot stan :)

Lina i mitt förskräckliga rum :P

Min fina syster påväg mot Umeå. Ö-vik om jag inte minns fel


PUSS från UMEÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0