2 veckor!

Nu har jag varit ganska så exakt 2 veckor i Umeå. Det känns som att jag precis kom hit men ändå som att det var jättelängesen. Idag är första gången jag känner att det skulle vara skönt att vara hemma.. Jag har inte hemlängtan men det är första gången jag typ tar det lugnt och gör ingenting och faktiskt hinner tänka på hur det skulle vara att vara hemma. Jag försöker få lite ordning på rummet men det är svårt när vi är två och trångt som fan och värre kommer det bli för Maria i min klass ska bo här i två veckor från och med imorgon. Vet inte alls hur jag tänkt hur vi ska få plats för det är typ redan kaos. På tisdag får Alban sitt rum typ 50m från mig.

Igår var vi ut på Corona men det var inte alls lika kul som förra helgen. Det var några dåliga dj:s från Stockholm där och spelade. Så jag och Tersia gick till Baloogrillen vid ÅC (Ålidhem centrum) och gick hem till mig och käkade. Jag har hunnit tvätta och fixat kort på Iksu idag. Några tjejer från klassen ska komma hem till mig ikväll och så ska vi ha spelkväll och chill så måste få lite ordning här :)

Min kaffebrygagre för 300 spänn brygger asäckligt kaffe... Typ bränt! :( Ledsen jag blir!

Aja här kommer några bilder från nollningen på stan:


Fotograferas med systemetpersonal :)


Vi hittade en lila converse :)


Up2


Vi sjöng lite bad romance med de gitarrspelande killarna :)


sara, elin, Sofie, jag, Salu (Sara)


Turisterna från Norrköping, Stockholm, Pite, Eskilstuna, Pite :)


Yes jag ville synas vid frasses!


Äsch hur var det nu... städa?


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0