Jag laddar! Om två veckor är jag i Umeå

Sitter vid köksbordet, CSN papprerna är ifyllda och imorgon ska de läggas på lådan. Jag är ledig imorgon och jag ska ut och åka längdskidor med pappa och Åsa på förmiddagen hade jag tänkt. Måste få lite norrlandsfeeling ;).

Jag får bra vibbar av tanken på att jag om 2 veckor bor i Umeå. Jag är laddad, redo för att möta något nytt, lära mig något nytt och träffa nya männsikor! Lär vara många som sitter och tänker som jag just nu.. Undra vilka man kommer hamna i samma klass som? Hur allt kommer vara och bli! Känns som ett nytt kapitel i livet och jag är bara sååå redo för det! :)

Idag har jag funderat. Funderat på hur mycket och många förändrats sen studenten. Jag bli nästan lite rädd av tanken. Vet inte hur jag ska kunna förklara min förvåning, besvikelse och hur jävla snett det kan gå. Vill inte hamna där, tänker inte göra det heller och jag håller mig borta. Jag avstår allt det där som ni gjort, gör! Jag skriver inte det här för att predika för de som tycker det är "en kul grej" utan därför att jag bryr mig om er. NI som jag en gång kände. Jag vet inte om jag känner er längre. Vill bara inte tro att det är sant. Vet att ni vet bättre.

 

Godnatt

 

Clarabella


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan inte annat än att hålla med dig om att folk förändras. Men det är ju egentligen inte så konstigt, man växer upp och får olika syn på saker och ting, på livet och allt därtill!

Jag insåg i somras när jag bodde hemma att jag inte känner många i denna stad, och då hade jag bara varit borta i ett år.. Det är sjukt hur man själv förändras också.. Jag är så glad att jag har mitt nya liv i Luleå, där jag trivs som fisken i vattnet :)

& tänk om vi träffat varandra tidigare och inte gått ihop som människor, det hade ju varit förjävligt så jag tycker tiden är bra ibland iaf ;)

2011-01-04 @ 12:41:39
URL: http://elinwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0