High on life

Efter 3 och en halv timmes cykling och 8km löpning är jag rätt nöjd med mig själv. Jag sprang i parken här närmast mamma och kilometers spåren var lite dåligt utmärkta så jag sprang flera stycken och i cirklar haha för pilarna visade lite fel då och då. Jag kände mig stark idag, kunde typ springa på utan att känna mig det minsta trött. Det var en så härlig känsla och det var helt perfekt väder. Sol och fläktande vind :)


Jag fick inte ledigt den veckan då Janne fyller 50 och meningen var att jag skulle åka upp till norr. Så nu räknar jag istället ner till den 19 augusti då får jag äntligen åka upp. Imorgon är det exakt en månad kvar!

Allsång kallar på Tv!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0