Jobbhändelse

Hade två pojkar i 6års åldern efter mig idag när jag delade post.

Pojke: Hej, Vad heter du?
Jag: Clara
Pojke: Clara ahaa.. får vi springa med dig i trappan?
Jag: hmm jaha aah okej
Pojke: Finns det killar som delar brev?
Jag: Ja det finns det.
Pojke: Men du är en tjej som delar brev.
Jag: Ja det är jag haha men ni ska vara glada att ni har en tjej.
Båda: ahaa varför dåååå?
Jag: För tjejer är mycket snabbare än killar.
Båda: Japp det är dom :D


hahah så söta!

Sen frågade jag dom om dom hade sommarlov nu. En av killarna svarade ja och den andra sa: Nää jag går på dagis så jag har semester. ;D

Ibland får man sig ett gott skratt på turen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0