No stress

Tung dag på posten idag. Reklam, mycket post, extra delning och regnjackan fick åka på och av hela tiden. Jag börjar tro att Bäckman faktiskt har rätt i att ju snabbare man är, ju mer får man att göra. Som idag så var vi tvugna att splitta ett distrikt och alla fick en varsin gård extra förutom jag som fick två. Jag som redan har nästan det största distriktet och längst bort från kontoret.  Livet är inte rättvist. Imorgon ska jag inte stressa det minsta!

Efter jobbet bjöd pappsen på middag och nu är jag hemma i Stadshagen. Jag ska slå på ett avsnitt med Summerland nu och drömma mig bort bland beachboysen ;D


BTW så måste ni lyssna på Melissa Horn- Innan jag kände dig. Super fin låt :)


Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0