Solstugan

Försöker ladda upp bilder i bloggen men internet hänger sig varje gång. Jag som ville visa vilka underbara sommarkvällar jag haft den här veckan. Ikväll besökte vi Solstugan eller Rosébaren även kallad. Restaurangen ligger en bit upp så man hade superfin utsikt över Mälaren. Extremt härlig kväll och det kändes som om vi vore utomlands när vi promenerade hem. Vem behöver turista i södra Europa när man har Hornsbergsstand precis utanför fönstret. Jag trivs att bo här :)

Max har lovat att han ska köpa löparskor imorgon så ska han följa med ut å springa med mig. Kul med lite sällskap. Idag var det nästan för varmt att springa mitt på dagen så imorgon får det bli en kvällsrunda.

Det här inlägget blev trist. Kanske kan liva upp det med att gratta alla som svettas mycket i ansiktet, ni kommer få mindra rynkor när ni blir äldre! ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0