40 dagar

Hör och snälla häpna!

Jag, Clara har lyckats ha en partyfri helg och därmed alkoholfri. I fredags gick jag och la mig kvart över tio och igår drack jag cola när Max och Lina beställde in vin. Tror bartendern tyckte synd om mig som drack cola så fick den gratis. Jag har inte haft en dålig helg för det, tvärtom jag har hunnit vila upp mig inför veckan. Dock fick jag feber i natt. Mindre okej, så jag har till största delen av dagen legat på soffan och kollat på Summerland och börjat på min andra bok för sommaren. En dag heter boken och är skriven av David Nicholas. Handlar om två unga människor som går hem tillsammans efter en examensfest och så börjar deras kärlekshistoria. Verkar så fin, blir typ kär!

Just nu försöker jag boka upp mig med så mycket som möjligt så tiden ska gå fort. På tisdag ska jag på Allsång med Tobbe, Victor, Natta och Malin, onsdag ska jag träffa Tea och på fredag kommer bästaste Sofie. Nu är det exakt 40 dagar kvar tills jag får åka upp till Norrläänd igen. Can´t wait!

Är lite småarg för jag kan inte ladda upp bilder. Har superfina från när vi var i Skärgården igår. Aja, det får vänta.


Keep on walking!


Godnatt,

Clarabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0