Home sweet home

En kanondag!

Började dagen med att plocka upp Malin och vi sprang rund Örnässjön. Sen hann jag med att träffa min morfar. Han blev glad över att se mig och han var jättemycket piggare än när jag var hemma i påskas. Han är en kämpe och snart ska han förhoppningsvis få komma hem. :)

Sen mötte jag upp Emmy som jag inte träffat sen november. Det blev mycket snack, kaffe på Waynes, jordgubbar på altanen och tacos till middag. Det har varit så himla kul att få träffa alla som varit bortresta och få höra om allt som hänt det senaste halvåret.

Nu ska jag krypa i säng för imorgon ska jag upp och träna sen ska jag träffa en ännu äldre vän, nämligen Angelica. Typ ett och ett halvt år sen vi sågs tror jag :O. Middag med mina favorit twins imorgonkväll kanske:)


Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0