Onsdag kväll

Imorgon ska jag och brorsan rusta mammas gamla girtarr med nya strängar. Jag har alltid velat lära mig spela så nu ska jag ta och börja. Har hela sommaren på mig, speciellt nu när jag ska bli NN=Nykter nunna. (Sofies påhitt ;))

Har lärt min finis Nemo att sitta och stanna kvar på stället idag. Han kan ju faktiskt min lilla guldklimp :).





Igår när jag, Tove, Joel och Nemo satt i Humlegården så försökte Joel pruta på kaffet till tjejen som sålde kaffe i parken. Han smilade med sitt mest charmerande leende och frågade, tjejen svarade tvekande: hmmm okeeej då men bara för att hunden är så söt. hahaha Joel såg lite besviken ut..



Nemo och Joel


Kram

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0