Stockholms kyss.

Då var man hemma igen. Jag ligger i soffan hos syrran och gör ingenting för Lina jobbar natt och jag är ensam. Jag kollar runt på facebook och många är ute och festar ikväll, men inte jag. Jag har ingått ett avtal med mig själv att dra ner på festandet.

Idag har jag träffat Malin och Natalie. Det blev lunch på Alexandra och sen så solade vi på Gröna udden. Här hemma är det sommar och det är inte fy skam vill jag lova.

Ligger här och lyssnar på Maggio och funderar på hur jag vill lägga upp sommaren. Det blir iaf en sommar i Sverige för att förhoppningsvis ha råd med att resa med syskonen till New York i höst. Hoppas hoppas hoppas!

Det blir lite korta hopp i det här inlägget för jag vet inte riktigt vad jag egentligen vill skriva. hm..

Mammas nya hund var hur gullig som helst. Nemo ska han heta. Jag tyckter Sture skulle vara ett coolare namn.

Jag vill inte tänka på vad du gör ikväll. Men jag gör det ändå och kan inte riktigt rå för det!

Ska gå och sova snart för jag har lurat med Malin på en löprunda runt Örnäs klockan tio imorgonbitti. :)


Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0