Tankeställare

Häng i Humlegården med Kalle, Amanda och Kalles vänner. Kollade på alla skatare och drack öl sen bar det vidare till O´Learys. 2 öl till och sen en chees på donken. Amanda ville förbi sin syrra och där hom jobbar så vi drog dit men dem stängde precis så det blev tuben till Stadshagen. Hade lite oflyt med SL så fick vänta rätt så länge. Tur att Sthlm lever så jag hade lite att titta på när jag väntade.

Mamma sa att jag skulle smyga när jag kom hem, det är trots allt bara tisdag. Råkade dock tappa ut allt i min handväska å¨golvet och så gick det med den smygningen ;)


Nä nu ska jag klura lite på vad denna komplicerade K vill mig sen sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0