Like it really means something to you

Sitter med ett glas rosévin i soffan och njuter av ledigheten. Natalie har varit över på middag och vi har planerat vår icke så välplanerade midsommar. Vår plan är nu att vi tar den som det kommer. Vi ska i allafall starta upp hemma hos henne sen får vi se vart årets ljusaste natt tar oss. Kanske in i Stockholmsvimlet bland andra förvirrade själar eller kanske på en hemmafest i Kungsängen eller ja?? vem vet. :)

Jag har börjar läsa en bok, hör och häpna! DampClara har slagit sig till ro. Jag läser Alexander Shulmans bok. Den handlar om hans breakup med hans tjej. Riktigt bra hittils.

Annars handlar mina dagar mest om att blicka framåt. Jag har inte så svårt för det just nu. Jag tror jag börjar hitta styrkan till att ta mig ur träsket. Ikväll vill jag tro det i allafall.

Dagens plus går till:

  • Rosévinet "Stone Valley".
  • Shulmans bok
  • Lykke Li -Everybody but me
  • Ledigheten


    Puss&Kram
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0