Hjärntvättad Mary&Clary

Jag börjar till och med tänka som Keilhofner (arbetsterapins fader)


Kaffet står för MOTIVATIONEN till pluggandet så vi klarar av tentan på fredag så vi kan GLÄDJAS av ett GEMENSAMT INTRESSE i GRUPP att se på Hoffmaestro på Corona och låta dansgolvet bli vår FYSISKA MILJÖ! Och förhoppningsvis blir det till en VANA. Nu ber vi för att vi inte råkar ut för något FYSISKT eller PSYKISKT funktionshinder så vi inte klarar av att ge järnet på dansgolvet!! Vore ju trist om inte AKTIVITETEN  finner någon MENING! Sååå låt oss dansa på RUTIN!!! UNTS UNTS UNTS UNTS! :D

Maria också...


Jag har viljan till att gå och duscha men insåg att jag har slut balsam. Vilket gjorde att jag tappade min motivation. Det känns inte längre lika meninsfullt att gå och duscha.. Den fysiska miljön i duschen gör mig otrygg pg a saknaden av mitt balsam som brukar stå drä :(:(
Men jag måste ju ändå duscha, eftersom jag vill vara ren imorgon
Jävlar vikket etiskt dilemma



Nu börjar jag förstå hur människor kan bli hjärntvättade!!


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart inlägg! Du kommer att klara tentan med bravur. Kram mamma

2011-03-24 @ 12:48:18
Postat av: Clara

haha tack mamma ;) det var exempel på hur jag och Maria pluggar inför tentan :)

2011-03-24 @ 16:14:50
URL: http://clarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0