I wanna feel my heart beating

Vilken helg! och det bästa är att den inte är slut på långa vägar! Är ledig imorgon från skola imorgon, känns faktiskt himla bra eftersom att jag sov bort hela dagen igår. Jag var så trött efter i fredags då det var förfest hos Sofie sen vidare hem till Salu sen var vi ut på Origo som var rikigt bra i fredags, mycket folk och kul männsiskor. Kvällen slutade  med en efterfest på Nydala hos Mary :) Inte mycket sömn... så det är min förklaring till att jag sov bort finaste vinterdagen i Umeå.  Tur att det är lika fint ute idag :)

Jag, Sofie och Amelie ska snart ner på stan och turista. Jag är glad för jag känner mig som människa och jar har faktiskt hunnit plugga nu på morgonen :)


Bilder från i fredags:

Sofeij

Jag och Salu

Amelie och Sofie

 

Polkagrisshot! :)

Ha en bra söndag alla!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0