Så äre

Förlåt för min dåliga uppdatering men skyller på att det är mycket i skolan nu inför första tentan och så har jag inte lyckats uppdatera pga. sidan.

Jag känner mig så lättad nu när redovisningen är gjort och att jag snart kan se mållinjen för den här kursen. På fredag har jag förhoppningsvis klarat av min första kurs på universitetsnivå. Det ska firas stort med att se Hoffmaesto på Corona :)

Jag är glad, kanske för att jag lär ha världens bästa männsikor runt mig. Ikväll har jag pratat med min kära syster som alltid får mig glad, Amanda som en av mina äldsta vänner och oavsett om vi bor i olika städer så håller vi kontakten, sist men inte minst hann jag prata med min mamma som alltid har så bra idéer när jag behöver råd och hjälp och ja, som alltid finns där som en trygg hand i stormen :)


Imorgon blir det nya tag med pluggandet!

JAG SKA KLARA AV FREDAGENS TENTA!

HEJA MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0