Toppar och dalar

Clara  och ... jag måste underkänna era kompletteringar p g a att ni kopierat varandras sammanfattningar. Detta är FÖRBJUDET och ni kan bli anmälda för plagiat.


Detta meddelande fick jag idag från en av mina lärare. Jag fick panik, fattade ingenting! Som tur var visade det sig vara ett stort misstag av min lärare som skrivit ut min rapport två gånger istället för en av vardera. Inte helt kul meddelande, tur att allt löste sig men ändå! Slutade med ett GODKÄNT.

Den här dagen har inte varit den bästa. En massa småsaker som inte gått som de ska men innerst inne tror jag allt det beror på min förbannade velighet som vaknat till liv! Vad vill jag?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0