Varning för ras

Igår tog praktikveckan slut på sjukhuset. Det har varit en jättelärorik och kul vecka. Jag känner att jag har mycket större koll på vad en arbetsterapeut faktiskt arbetar med eller kan arbeta med. Bästa veckan på utbildningen hittils helt klart.

Jag och Sofie var trötta efter veckan av att se sjuka människor så vi gick hem till Maria och mummsade godis och snackade på om allt och inget. Skönt att ha en lugn kväll, vi tänkte vara nyktra hela helgen men Linnea i klassen har inflyttningsfest ikväll så vi får se hur det blir med den saken :).

Nu står Core och spinning på schemat, sen ska jag Mary och Sofie ta en promenad till stan i det underbara vädret. 3 plusgrader och klarblå himmel. Det kanske piggar upp efter min nästan somnlösa natt då tankarna tog över.



Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Inga tanklösa, menlösa ord
Ingen felaktig fras
Varning för ras

L.Winnerbäck







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0