ÅC-gangsters på återseende!

Sista kvällen med gänget. Maria kom och plockade upp mig och resten av Ålidhem-gangsters i centrum och vi drog till stan för en glass på Donken. Det blev en sista gruppbild vid älven innan sommaren. Imorgon lämnar jag Umeå, vännerna, stundentrummet, korrekillarna, Mr. B och alla minnen. Shit! Känns sjukt att man ska vara hemma i tre månader och sen komma tillbaka. Tre veckor hade räckt, det kunde alla hålla med om ikväll. Det blev lite sorgsen musik och ett kramigt farväl. Fick bakläxa att kramas av både Kalle och Sina haha. Jag ska öva på min mjukhet tyckte dom. haha! Jag är hård mot dom hårda blev mitt försvar ;)

Klart det ska bli kul att komma hem och träffa alla goa vänner, mamma, pappa, syskonen och nykommlingen i familjen (som var på bild i förra inlägget). Ni ska ju inte tro att jag inte saknar er!


Bjuder på en bild på mig i mitt studentrum som jag kommer sakna!!!



Puss puss

Clarabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0