Chill och Chihuahua och lite mer...

 

Yran är yrad, klasskompisarna börjar åka hem till Sveriges alla hörn. Vi är ett fåtal kvar som njuter av de sista dagarna i Umeyo. Ikväll har det varit chill med Kalle, Sina och Mary. Sitter bara och tänker på hur många underbara människor jag träffat här och vad jag kommer sakna dom när jag är hemma...

Mamma överraskade med att hon köpt en hundvalp. Den kommer på onsdag, så nu har jag fått sommarjobb att vara hundvakt mina första tre veckor hemma. Bra start på sommaren :) Det är en blandis mellan Chihuahua, Papillon och Japans spets.

Kolla vilken gullegris!!<3






Kommer nog sno med han till Umeå i höst! ;)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0