Klubbland

Gårdagen börjades med en promenad till Mariehems-ängarna för att kolla på lite fotbollslir. Jag och några andra föredrog solen. Riktigt härligt väder. Sen blev det promenad tillbaka för att göra sig i ordning ingör kvällens partaj. Solen fortsatte skina så vi satt utanför min port och drack några öl innan vi drog till grillpartyt där alla andra arbetsterapeuter höll till. Efter grill, rosévin och lekar var vi redo att möta Corona...Iaf jag Mary, Teresia och Zandra. Resten som vi trodde hakat på insåg vi ju sen inte alls var med. 

Vi hade kul! Spårade lite kanske men allt fungerar med lite övertygelse. Efter ett besök på Baloogrillen och några asfaltsrullningar så var jag och Teresia hemma.






Sofie :)

Ölmys på fysik


Vinnande laget fick en babyhatt. Check!


Hej Corona!




Asfint väder idag också! Jag ska ut och trotsa gårdagens bikänsla.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0