Med stora steg närmar vi oss slutet av början, början av slutet

Vi är inne på sista skolveckan och på onsdag har vi den sista presentationen för vårterminen. Känns skumt, hur kan tiden ha gått så fort?  Det var ju nyss jag kom hit, 17 januari var som igår. Jag och Cissi pratade om första skoldagen, när ingen kände någon, alla var lika förvirrade och nervösa. Nu 23 maj känns det som att vi alltid kännt varandra och att man inte gjort annat än att ha bott i Umeå och pluggat till Arbetsterapeut. Måste vara ett stort tecken på att jag valde helt rätt att flytta upp hit. Jag längtar redan till hösten och sommaren som inte ens börjat... Jag ser fram emot nästa termin när vi ska vara faddrar åt nya nollorna, nya kurser och roliga fester.

Ikväll har jag och Maria varit på långpromenad och sen har vi sett "Himlen är oskyldigt blå" med Bill Skarsgård. Riktigt bra! Kan rekommenderas!

Jag har börjat lyssna på Almedal. Ett svenskt popband precis i min smak. Kräver dock lite lyssning.

Nu ska jag vinkla persienen och stänga ute den ljusa norrlandsnatten.

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0