Release me

Hade just två tanter på besök, de var från Jehovasvittne. Jag tycker dom är rätt obehagliga. Inte bara av anledningen att de ville dumföklara mig för att jag inte läst bibeln utan för att de också ger mig läskiga broschyrer med gubbar med sådana kryptiska leenden som typ säger "GÅ MED ANNARS ÄR DU DÖD IMORGON"!

Det roliga är att det går på helt fel person, jag är ju förfasen inte ens döpt. Mina föräldrar ansåg att dop är onödigt och många namn är bara för kungligheter. Så bara Clara ska gå på Corna och dricka öl för 20 spänn ikväll oavsett Jehovas visdomsord. Läsa bibeln en fredag för att en dag komma till himlen känns ju helt bortkastat... För vem vet om man ens kommer dit?

JUSTE!


Puss Puss

Från okristliga bara Clara


Kommentarer
Postat av: Emma

När jag hör den sången så tänker jag på dig ;) Vill bara meddela dig Clarabella... att jag har typ börjat gilla ngn :O

2011-05-07 @ 01:11:45
URL: http://collegegolf.blogg.se/
Postat av: Clara

Du är rar! Visst är den fin? Den finns i partyversion nu också ;) <3<3

2011-05-07 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0