Skruva i en skruv. Eller skruv i en skruv?

Kommer inte på något att skriva. Är så sjukt trött.

I skolan läste vi en text om diabetiker som inte kan skruva i skruvar och sen utbrister jag: "Men asså hörrni man kan ju inte skruva i en skruv? eller asså va?"..
Alla kollade frågande på mig och säger "Clara hur tänkte du nu?"
"Ja men vadå en skruv i en annan skuv?"
"haha men Clara du skruvar ju i skruven, eller asså vad är det du inte förstår?"
"Ahaa dom menar sååå :D"

Jag hade en helt annan bil i huvudet hur man kan skruva i en skruv. Herregud vad min hjärna gått på högvarv. Börjar tro att jag har en skruv lös! Och ingen lär ju förstå det här inlägget ändå så jag sluta nu ;)

Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahhahaha jag skulle ha dött av garv !

2011-05-04 @ 23:35:50
URL: http://collegegolf.blogg.se/
Postat av: Clara

sötbulle :P Den var i klass med när vi pluggade i 6 timmar i sträck till det där nedrans svenska provet om aristokrates när vi inte ens kunde läsa schema ;P

2011-05-05 @ 11:09:45
Postat av: ,,,

Du är ju helt trög!

2011-05-05 @ 13:06:46
Postat av: Clara

men ganska söt... ;)

2011-05-05 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0