Kärlekens tunga

Två dagar av ofrivillig tystnad. Du hörde av dig ikväll, jag ringde och vi kunde prata om allt och ingenting. Det är alltid en sån otrolig lättnad att få veta att allt är lugnt och vi kan prata på som vanligt. Om mindre än en vecka är avståndet mellan oss 100 mil. Jag undrar om det kommer kännas annorlunda den här gången? Jag vill i allafall tro att det kommer göra det.

För snart exakt ett år sen lämnade jag Luleå för att åka hem. På tisdag åker jag hem för att jobba och träffa familjen och vännerna. Skillnaden den här gången är att jag vet att jag kommer att komma tillbaka i augusti och att jag vet att jag inte heller vill något annat.



Clara.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0