vilken morgon

Drömde värsta mardrömmen inatt! Den handlade om att jag var tillbaka på Max och jag stod i kassan men fick aldrig ut maten för pommesen blev aldrig klar. Kanske inte låter som värsta grejen men det påminner mig om den där helvetes tiden!! När jag jobbade där drömde jag ofta mardrömmar om otrevliga gäster, mat som aldrig blev klar..

Vaknade med lite feberfrossa imorse också.. kanske därför jag drömmer så konstiga drömmar.


Grått väder och en uppsats som ska skrivas!

Fick frukost av Currymannen i korridoren idag så nu kan väl dagen bara fortsätta bli bättre?

Heja mig!


Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

ha haha, jag har drömt om ofärdiga pommes många gånger. En sjuk arbetsskada från kassalinjen...

2011-05-21 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0